vineri, 4 februarie 2011

...papanasi cu branza de vaca, fierti...


...un mic dejun delicios...se prepara repede si usor...
ingrediente:
-250 gr. branza de vaci;
-2 oua;
-4 linguri de gris;
-1 lingura de faina;
-1 plic zahar vanilat;
-un varf de cutit sare;
-6-7 linguri pesmet+ 3-4 linguri de zahar;
-25 gr. unt;

(eu am dublat portia)...intr-un bol amestecam toate ingredientele cu o lingura de lemn...daca branza de vaca are o consistenta mai pastoasa, atunci in loc de 4 linguri gris se pot pune cam 5-6 linguri...



...intr-un vas am pus apa la fiert...intr-o tigaie am pus untul la incins si am adaugat pesmetul, amestecand cu o lingura de lemn si lasandu-l sa se rumeneasca(nu prea tare)



...tigaia cu pesmetul se ia de pe foc si dupa vreo 2 minute am adaugat zaharul...
...pe o farfurioara presar putina faina si cu o lingura am luat din compozite formand niste gramajoare nu prea mari...pregatesc toata compozitia pentru pus la fiert...


...se pot face mai mici ca cele din poza alaturata...eu m-am grabit :)...
...se pun la fiert cand apa da in clocot bine...le-am lasat cam 8 minute, dar daca sunt formate gramajoare mai mari, se pot lasa si 10 minute...cu o paleta le-am miscat putin pentru a nu se prinde de fundul vasului, papanasii vor urca astfel deasupra...


...cand sunt gata fierti ii scurg cu o paleta si ii asez in tigaie tavalindu-i prin pesmet...


...merg foarte bine cu o canita cu lapte...sunt deliciosi...

Un comentariu: